Do pożaru doszło w niedzielę około godziny 16.00.

– W budynku komunalnym przy ul. Wilanowskiej wybuchł pożar. Ogień objął jedno mieszkanie na drugim piętrzę. Poszkodowana została jedna osoba, która doznała oparzeń 1 i 2 stopnia. Pozostali mieszkańcy zostali ewakuowani. Trwa ustalanie przyczyn pożaru- poinformował rzecznik prasowy Straży Pożarnej w Giżycku.

 

 

19 KOMENTARZE

  1. wasze komentarze to kant dupy,weście aie do roboty a nie w glowach macie same głupoty,nieznacie ludzi a pierdolicie .jak pies nie ma co robić to se jaja liże, albo pilnuje koryta oile was stać kurwy i pedofile i chuje

  2. wasze komentarza to kant dupy,weście aie do roboty a nie w glowach macie same głupoty,nieznacie ludzi a pierdolicie .jak pies niema co robić to se jaja liże, albo pilnuje koryta oile was stać kurwy i pedofile i chuje

  3. Tydzień temu ktoś chciał Wysadzić mieszkanie a teraz ktoś tego dokonał. Tak naprawdę to nie wiadomo skąd się wziął ogień. Są dwie wersje.

        • A ty sie nieudzielaj nie wszyscy tam pija i pilnuj swojej dupy nie obraza sie ludzi których sie nie zna kim wy jestescie tam moło brakowalo zeby chłopak spalił sie żywcem co ty piszesz mondralo cwaniaku ić powiec tym ludziom w oczy a nie z bunkra walisz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here